یک شنبه 25 تیر 1402
زمان: 13
دسته: سلامت
لینک کوتاه

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت:

عضویت جوانان در هلال احمر خوزستان ۶۷ درصد رشد یافته است

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: عضویت جوانان در هلال احمر استان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۶۷ درصد رشد یافته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز و به نقل از هلال احمر استان خوزستان، رقیه حاجی پور روز یکشنبه بیان کرد: ۳۳ هزار و ۹۸۷ نفر از ابتدای امسال تاکنون به عضویت جوانان هلال احمر خوزستان درآمدند و ظرفیت بسیار ارزشمندی به این دستگاه اضافه شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ هزار و ۳۳۵ نفر در مدت مشابه سال گذشته عضو این جمعیت شدند، ادامه داد: خوشبختانه ظرفیت بسیار خوبی از جوانان خوزستان عضو این جمعیت هستند و در فراخوان‌ها و برنامه‌های مختلف مشتاقانه و با علاقه برای ارائه خدمات حضور دارند.

حاجی پور تاکید کرد: جوانان سرمایه‌های عظیم این مجموعه محسوب می‌شوند که باید از ظرفیت این قشر پویا و فعال در فعالیت‌های مختلف به نحو مطلوب و شایسته استفاده کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان خوزستان ادامه داد: علاقه‌مندان به فعالیت در هلال احمر و مشارکت در فعالیت‌های آن می‌توانند با مراجعه به کانون‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها، کانون‌های دانش آموزی در مدارس، خانه‌های هلال در سطح شهرها و روستاها ثبت نام خود را در هلال احمر قطعی کنند.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به امور جوانان شعب جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان‌ها و یا از طریق سامانه https://members.rcs.ir عضویت خود را ثبت کنند.

بیش از ۸۰ هزار داوطلب عضو جمعیت هلال احمر خوزستان هستند.

منبع خبر ایرنا


اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب