یک شنبه 08 مرداد 1402
زمان: 21
دسته: اخبار صنعت
لینک کوتاه

آغاز به کار کارخانه تولید قطعات بتنی شهرداری اهواز

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز با اشاره به رونمایی از کارخانه تولید قطعات بتنی شهرداری، گفت: با خرید این کارخانه مجموعه تولیدات سازمان عمران شهرداری تکمیل می‌شود و منفعت آن به شهر می‌رسد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز و به نقل از ایمنا سعید سعیدی اظهار کرد: کارخانه تولید قطعات بتنی خریداری شده توسط شهرداری اهواز در سازمان عمران رونمایی شد، این کارخانه توانایی تولید ۷۰۰ مترمربع کف‌پوش به صورت هفتگی را دارد که با این میزان تولید به‌راحتی می‌توانیم نیاز هشت منطقه شهرداری اهواز را برطرف کنیم.

وی افزود: بعد از کارخانه‌های مارینی و سانی که فرایند تولید آسفالت را انجام می‌دهند، کارخانه بچینگ بتونی نیز در سازمان مستقر و چهارمین کارخانه سازمان است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: وجود این کارخانه‌ها، سازمان عمران را به عنوان یک تولیدکننده شهری متمایز می‌کند، به دلیل اینکه این سازمان در محدوده شهر قرار دارد و می‌توانیم خدمت‌رسانی را به‌راحتی در سطح شهر و هشت منطقه شهرداری انجام دهیم.

سعیدی تصریح کرد: کارخانه خریداری شده علاوه بر تولید قطعات بتنی، این قابلیت را دارد که تولیدات بتنی را به شکل رنگی یا تک‌رنگ تولید کند، این قابلیت یکی از ظرفیت‌های خوب این کارخانه است و با حداقل مجموعه کارگری قابلیت اجرا دارد.

وی ادامه داد: در کنار اقدامات جدید صورت گرفته در سازمان عمران شهرداری طی چهار ماه نخست سال جاری، ۶۴ هزار تن آسفالت تولید شد، با توجه به مشکلات شهری که با آن مواجه هستیم به این نتیجه رسیده‌ایم که در کنار تولید آسفالت بتوانیم تولیدات دیگری همچون نیوجرسی و مبلمان شهری را در سایت سازمان داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز گفت: با اضافه شدن کارخانه تولید قطعات بتنی، مجموعه تولیدات سازمان عمران تکمیل می‌شود و منفعت آن به‌طور قطع به شهر و شهروندان می‌رسد.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب