یک شنبه 26 شهریور 1402
زمان: 11
دسته: سلامت
لینک کوتاه

پیام تبریک مدیرعامل بیمارستان آریا به سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز

دکتر فکرآزادان با صدور پیامی از زحمات دکتر حبیب حی بر، طی دوره مسئولیت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تقدیر و انتصاب شایسته دکتر میثم معزی به عنوان سرپرست معاونت درمان دانشگاه را تبریک گفت.
به گزارش هشت امروز، در متن پیام تبریک و تقدیر دکتر محمدرضا فکر آزادان، مدیرعامل بیمارستان آریا اهواز آمده است:
 
 
چو خواهی که نامت بود جاودان
مکن نام نیک بزرگان نهان
 
قلم قاصر از وصف مجاهدانی است که عمر با برکت خویش را مصروف اعتلاء و پایداری سلامت جامعه نموده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکردند.
 
خدمت صادقانه و افتخارآمیز دکتر حبیب حی‌بر در سمت معاونت درمان دانشگاه، مصداق بارز این نوع از مجاهدت بوده و یقینا توفیقی است که نصیب مردان و زنان بی‌ادعا، توانمند، مومن، حساس و شایسته می شود و پاداش آن نزد قادر متعال همواره جاودانه خواهد بود.
 
و بی شک، انتصاب شایسته دکتر میثم معزی، از چهره های ارزشمند جامعه پزشکی کشور به عنوان سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، حاصل اعتماد ریاست دانشگاه است و نشان اهمیت این جایگاه دارد. 
 
اینجانب بعنوان عضو خانواده بزرگ درمان استان خوزستان، از طرف خود و همه همکارانم در بیمارستان آریا، بر حسب حدیث شریفه"من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق " بر خود لازم میدانم از تلاش‌های شبانه‌روزی و مجدانه جناب دکتر حی بر قدردانی نموده و برای برادر ارزشمندم جناب دکتر معزی خواستارم، که به یاری خداوند سبحان و در سایه توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم«عج»، در مسیر خدمت مردم شریف استان خوزستان، ثابت قدم، موفق و منصور باشد.


اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب