یک شنبه 03 دی 1402
زمان: 22
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

پیام نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان در پی دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب

نماینده ولی‌فقیه و استاندار خوزستان به مناسبت دیدار مردم استان با رهبرمعظم انقلاب پیام مشترکی را صادر کردند.

در پیامی نماینده ولی‌فقیه و استاندار خوزستان در خصوص دیدار مردم خوزستان با رهبرمعظم انقلاب بیان کردند:خدای قادر و متعال را شاکریم در عصری زندگی می‌کنیم که از نعمت رهبری فرزانه و مقتدر و ولی‌ فقیهی آگاه به شرایط زمان برخوردار هستیم.

بر خود می‌بالیم که امروز ایران اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب روز به روز به سمت اقتدار و بالندگی پیش می‌رود.

مردم خوزستان که به توصیف زیبای رهبر معظم انقلاب در ۱۲۰ سال اخیر مظهر مقاومت کشور بوده‌اند، عشق و علاقه و اشتیاق وصف ناپذیری برای دیدار با رهبر و مقتدای خود داشتند و همواره برای رسیدن به دیدار معشوق خود لحظه‌ شماری می‌کردند.

در اولین روز هفته جاری به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به‌واسطه خدمات ارزنده‌ای که به اسلام در دوران حیات خود ارائه دادند، علاقه قابل‌توجهی به ایشان دارند و در چنین روزی مردم ولایتمدار استان به دیدار حضرت یار مشرف شدند.

به جرات می‌توان گفت که تک تک مردم شریف استان آماده انجام این سفر و زیارت شما عالم فرزانه هستند ولی مردمی که به نمایندگی از اقشار مختلف استان در این سفر سراسر برکت حضور داشتند و به دیدار معظم له مشرف شدند نیز عطر تنفس در جوار رهبری را در همه نقاط استان پخش می‌کنند.

در سخنان راهگشای خود چندین مورد را خطاب به مردم خوزستان بیان نمودید که همه آنها نصب العین مردم و مسئولان استان قرار خواهد گرفت و محور همه بیانات حضرت‌ عالی شرکت در انتخابات بود که مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با تأسی از فرمایشات ولی امر زمان خود، صحنه‌ای ماندگار از شور و شعور و حضور در پای صندوق‌های رأی خواهند آفرید.

به نمایندگی از مردم شریف استان خوزستان از محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان و لطف و عنایت حضرتعالی نسب به مردم این استان برای این دیدار تاریخی و سرنوشت‌ساز که موجب دلگرمی بی‌نظیر مردم استان شده است، تقدیر و تشکر می‌کنیم و این دیدار مبارک را همچون خونی جدید می دانیم که در رگ‌های مردم استان جاری شده است.

روز شنبه هفته جاری نمایندگانی از ۴۰ قشر مختلف خوزستان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

 

منبع: ایرنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب