سه شنبه 12 دی 1402
زمان: 5
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات خوزستان :

امیدآفرینی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در اولویت است

رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات در خوزستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و امیدآفرینی از اولویت‌های کمیته اطلاع رسانی است.

امیر طرفیانی در نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی انتخابات با حضور اعضای این کمیته در محل فرمانداری اهواز اظهار کرد: موضوع دستاوردهای دولت در دوسال اخیر به عنوان یکی از مهمترین محورهای کمیته اطلاع رسانی انتخابات در قالب طرح امید آفرینی در حال آماده‌سازی است.

وی افزود: مخاطب عام ما شاید در کانال های اطلاع رسانی استان نباشند به همین جهت باید فضایی برای گسترش بیشتر دستاوردهای نظام ایجاد شود.

طرفیانی گفت: همچنین استفاده از فضای مجازی در ارایه دستاوردهای دولت در امیدآفرینی تاثیرگذار است به همین جهت از این فضا برای معرفی این دستاوردها در دوسال گذشته، استفاده می‌شود.

رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات در خوزستان بیان کرد: بی شک اقدامات دولت مردمی تاکنون باعث نشاط آفرینی در جامعه شده و برخی طرح های بزرگ منتقدان را نیز راضی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: باید سعی شود رای اولی‌ها بیشتر از دوره‌های گذشته برای حضور در انتخابات تشویق شوند.

طرفیانی اظهار کرد: طرح راهیان پیشرفت یکی از طرح‌های اثرگذار در معرفی دستاوردهای دولت مردمی رییسی بود که با تمام قدرت باید تداوم یابد.

رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات خوزستان گفت: زنگ پیشرفت نیز یکی دیگر از طرح‌هایی است که در آن سفیران راهیان به مدارس اعزام می‌شوند.

وی گفت: همچنین برنامه‌ریزی برای هماهنگی متولیان برگزاری انتخابات در شعب برای همکاری بیشتر با اصحاب رسانه انجام شده است.

طرفیانی ادامه داد: برای رفت و آمد خبرنگاران و اسکان موقت آن‌ها برای استفاده از رایانه و اینترنت پر سرعت در روز انتخابات نیز برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده است.

رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات خوزستان تصریح کرد: برای ایجاد شور و نشاط در انتخابات نیز مسابقه عکاسی موبایلی نیز ویژه شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه در سطح کشور و کلانشهر اهواز برگزار می‌شود.

 

منبع: ایرنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب