شنبه 30 دی 1402
زمان: 23
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

حاضر شدن در پای صندوق‌های رای نشان‌دهنده تعهد به خون شهدا است

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به برگزاری رویداد مهم انتخابات در پایان سال جاری گفت: هر فرد با آمدن پای صندوق رای، تعهد خود را نسبت به خون شهدا ثابت می‌کند.

سردار حسن شاهوارپور روز شنبهدر یادواره شهدای دانش‌آموز هویزه در محل سالن میدان نفتی آزادگان شمالی این شهرستان بیان کرد: نه گفتن به رای دادن و مشارکت نکردن در این رویداد مهم هیچ مشکلی را در کشور حل نمی‌کند و فقط باعث امیدواری دشمنان می‌شود.

وی گفت: در زمانی که ابرقدرت‌های دنیا به دنبال هدایت انسان‌ها به سوی ابتذال و دور شدن آن‌ها از ادیان توحیدی بودند انقلاب اسلامی پای کار آمد و تمام نقشه‌های آنان را بر هم زد.

سردار شاهوارپور ادامه داد: یکی از مولفه‌های نظام جمهوری اسلامی که از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی با رای مردم رقم خورد انتخاب مدل حکومتی بود.

فرمانده سپاه خوزستان ادامه داد: با رای مردم در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی به جای حکومت دیکتاتوری انتخاب شد.

وی ادامه داد: بعد از انتخاب جمهوری اسلامی دسیسه‌های دشمنان بر ایران بیشتر شد و توطئه‌های مختلفی را بر علیه این کشور انجام دادند.

سردار شاهوارپور افزود: یکی از دسیسه‌های دشمنان بی‌ارزش کردن مقام زنان در ایران با ایجاد تزلزل در اصل حجاب است.

در ادامه این آیین مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: وقتی پای صحبت خانواده‌های شهدای کرمان می‌نشینیم همه اعلام می‌کنند افراد شهید شده در این حمله تروریستی، آماده خدمت و شهادت در مسیر سردار حاج قاسم سلیمانی بودند.

مسعود حمیدی‌نژاد با بیان اینکه در بین شهدا دانش‌آموزان زیادی نیز بود افزود: این نشان دهنده درک و فهم درست دانش آموزان ایران است که باید رشد یابد.

وی با تاکید بر اینکه حضور دانش‌آموزان در این یادواره‌ها دشمن‌شکن است اظهار کرد: سال گذشته دشمنان با دسیسه‌های خود تلاش بر تعطیل شدن کلاس‌های درس داشتند که تمامی این توطئه‌ها خنثی شد و دانش‌آموزان ما امروز در آرامش بر سر کلاس درس هستند.

حاضر شدن در پای صندوق‌های رای نشان‌دهنده تعهد به خون شهدا است

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: در سال تحصیلی جاری یک‌هزار و ۷۰۰ یادواره شهدا در مدارس استان برگزار شد که نشان‌دهنده مسیر درستی است که در سیستم آموزشی استان دنبال می‌شود.

حمیدی نژاد تاکید کرد: دانش‌آموزان باید پای کار امام (ره)، انقلاب اسلامی و شهدا باشند.

۱۱ اسفند ماه امسال ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب