دوشنبه 09 بهمن 1402
زمان: 5
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

فعالیت ۳۵۳۱ شعبه اخذ رای در سطح خوزستان در روز انتخابات

استاندار خوزستان گفت: تعداد سه هزار و ۵۳۱ شعبه اخذ رای در استان خواهیم داشت که این رقم افزایش ۱۲ درصدی نسبت به دوره قبل داشته است و امیدواریم در برگزاری این انتخابات مشکلی نداشته باشیم.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین روند اجرایی انتخابات پیش‌رو در استان پرداخت و با اشاره به نام نویسی دو هزار و ۵۴۵ نفر در مرحله پیش‌ثبت‌نام اظهار کرد: از این رقم تعداد هزار و ۳۷۹ داوطلب در مرحله ثبت‌نام نهایی اقدام به نام نویسی کردند و در این راستا در ۳۰ شهرستان و ۴۱ بخش مستقل در سطح استان خوزستان هیئت‌های اجرایی انتخابات تشکیل شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط شورای محترم نگهبان هم‌اکنون به ازای هر کرسی مجلس شورای اسلامی در استان ۴۴ داوطلب با یکدیگر رقابت میکنند.

حسینی محراب گفت: تبلیغات غیر رسمی انتخاباتی و رفت و آمدهای مربوطه در استان آغاز شده است و خوزستان کاملاً مهیای برگزاری انتخابات است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: تعداد سه هزار و ۵۳۱ شعبه اخذ رای در استان خواهیم داشت که این رقم افزایش ۱۲ درصدی نسبت به دوره قبل داشته است و امیدواریم در برگزاری این انتخابات مشکلی نداشته باشیم.

حسینی محراب ادامه داد: تمام آسیب ها و نقدهایی که در انتخابات های گذشته وجود داشت مانند مشکلاتی که در مناطق کوهستانی و سخت گذر و صندوق های سیار بود آسیب شناسی شد؛ در همین راستا ده درصد از صندوق‌های سیار که زمینه بروز شبهه داشت کاهش یافت و به صندوق های ثابت اضافه شد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: با هدف برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات جلسات متعددی با گروه های میانجی مردمی، متنفذین، سران عشایر عرب، لر، بختیاری، ترک، قشقایی، بهمئی، قنواتی و … نخبگان دانشگاهی، احزاب، گروه‌ها، تشکل‌های مختلف، سمن‌ها و … برگزار شده است.

 

منبع: فارس



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب