چهار شنبه 11 بهمن 1402
زمان: 7
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

معاون استاندار تاکید کرد

ارائه گزارش از سوی مدیران خوزستانی برای جلوگیری از سیاه‌نمایی رسانه‌ای دشمن

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به ارائه گزارش از سوی مدیران استانی در ایام دهه فجر، گفت: مدیران باید گزارش بدهند تا در بحث اعتماد و امید به آینده بتوانیم اقدامات تکمیل کننده و تقویت کننده داشته باشیم و مردم تحت تأثیر سیاه‌نمایی فضای رسانه‌ای دشمن دلسرد و ناامید نشوند

عبدالله افرازه شهاوند در جلسه شورای اطلاع‌رسانی خوزستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز با دستور کار تمهیدات در خصوص برنامه‌های دهه فجر و تمهیدات مشارکت‌زا در حوزه رسانه در خصوص انتخابات، تبادل نظر صورت گرفت، ضمن اینکه در این جلسه چند مصوبه داشتیم.

وی بیان کرد: از جمله اقداماتی مهمی که در دهه فجر باید صورت بگیرد و با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین محورهای مناسبتی ما محسوب می‌شود، بحث تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شهروندان عزیز است. در همین راستا تکالیفی برای مدیران و نیز اصحاب رسانه جهت هم‌افزایی در این بخش در نظر گرفته شد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در اطلاع‌رسانی دستاوردهای‌مان به مردم دچار خلا هستیم و مردم از این خدمات و دستاوردها بی‌اطلاع هستند. مدیران باید در این حوزه به صورت مستند و مصوب دستاوردها و کارهای انجام شده را به مردم و اصحاب رسانه ارائه دهند. همچنین نمایشگاه هفته دولت به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در اهواز برپا خواهد شد و اقشار مختلف به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان حتماً باید با حضور در این نمایشگاه با بخشی از دستاوردهای دولت در استان خوزستان آشنا شوند. ضمن اینکه کتابچه خدمات دولت طراحی و تدوین شده است و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

افرازه شهاوند عنوان کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم در ایام دهه فجر مدیران استان با اصحاب رسانه و صدا و سیما نیز به گفت وگو پرداخته و گزارشات خود را ارائه دهند تا در بحث اعتماد و امید به آینده بتوانیم اقدامات تکمیل کننده و تقویت کننده داشته باشیم و مردم بدانند خدمات خوبی در حال انجام است و تحت تأثیر سیاه‌نمایی فضای رسانه‌ای دشمن که به جامعه تزریق می‌شود قرار نگیرند و دلسرد و ناامید نشوند.

وی افزود: همچنین مدیران باید درباره کارهای انجام نشده نیز صادقانه با مردم صحب کنند و آن‌ها را قانع کنند.

 

منبع: ایسنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب