دوشنبه 23 بهمن 1402
زمان: 4
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

رئیس دیوان محاسبات: اصلاحات اقتصادی در دستور کار دولت سیزدهم است

رئیس کل دیوان محاسبات کشور بابیان اینکه اصلاحات اقتصادی در دستور کار دولت سیزدهم است، گفت: وضعیت معیشت مردم باید در این اصلاح اقتصادی مدنظر باشد.
سید احمدرضا دستغیب در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر اهواز با بیان اینکه حضور در انتخابات نشان مظهر ملی است، اظهار کرد: حضور در انتخابات در شرایط کنونی امری مهم است و همه مردم باید در این رویداد سیاسی شرکت کنند.

وی بابیان اینکه شرکت در انتخابات در شرایط کنونی بسیار مهم است، افزود: امیدواریم مجلس آینده تحول عظیمی در کشور ایجاد کند.

رییس دیوان محاسبات کشور گفت: نماینده‌هایی که به مجلس راه پیدا می‌کنند و افرادی که راه پیدا نمی‌کنند همگی باید باهم متحد شوند و برای رفع مسایل تلاش کنند.

وی بابیان اینکه باید تلاش کنیم نظام موفق شود، افزود: این جبهه و جناح مربوط با زمان حال نیست و باید همه تلاش کنیم نظام موفق شود تا شاهد حل مشکلات اقتصادی باشیم.

دستغیب گفت: باید تمام شرکت‌هایی که به صورت خصولتی اداره می‌شوند برچیده و به مردم واگذار شوند، مردم معتمدترین و امن‌ترین افراد برای توسعه کشور و بنگاه های اقتصادی هستند.

وی ادامه داد: دولت وظیفه نظارت بر بنگاه‌های اقتصادی را دارد و نباید بر عملکرد آنها دخالت کند، باید امید به موفقیت داشت متاسفانه برخی به دنبال ناامیدی هستند.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه بدون تردید هیچ بن بست اقتصادی وجود ندارد، اظهارکرد: اگر مشکلات اقتصادی وجود دارد به دلیل کوتاهی برخی مسولین است و اگر مسئولان تلاش بیشتری کنند بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

مسئولان باید همسو با رهبری باشند

دستغیب با بیان اینکه مردم در کنار رهبری هستند، گفت: مسئولان باید همسو با رهبری و پیرو فرامین ایشان باشند؛ باید اعتماد کنیم به ناخدایی که رهبری این کشتی را دارد.

وی تنها رمز موفقیت را ایستادگی مردم ایران و تبعیت از رهبری دانست و افزود: ۲۲ بهمن ۵۷ شاهد رشد گروه های تروریستی بودیم که تلاش کردند هویت ملی ما را زیر سوال ببرند ولی حضور مردم در کشور این توطئه را خنثی کرد.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه از سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۸ شاهد جنگ تحمیلی در کشور بودیم، گفت: مردم ایران در سال ۱۴۰۰ تحریم‌ها و فشار حداکثری آن و در سال ۱۴۰۱ جنگ روانی در کشور را مردم ایران توانستند به خوبی پشت سر بگذارند.

وی با بیان اینکه ظلم پایدار نخواهد ماند افزود: ایمان داریم پیروزی مستضعفان جهان قطعی است و مردم غزه پیروز خواهند شد.

 

منبع: ایرنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب