یک شنبه 29 بهمن 1402
زمان: 4
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

فرماندار اهواز عنوان کرد

افزایش سه برابری رقابت در حوزه انتخابیه اهواز/ مشارکت بیشتر، موجب اقتدار مجلس می‌شود

فرماندار اهواز با اشاره به افزایش سه برابری رقابت در انتخابات امسال برای کرسی‌های حوزه انتخابیه اهواز، گفت: در رقابت‌های تنگاتنگ، شور انتخاباتی و حضور مردم افزایش می‌یابد.

سید احمد موالی‌زاده با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات یکی از ارکان مردم‌سالاری دینی در ایران است؛ نظام جمهوری اسلامی این موضوع را به عرصه جهانی معرفی کرده و با استقبال مواجه شده است.

وی افزود: بسیاری از کشورها در حال کنکاش هستند که این مدل مردم‌سالاری دینی به چه صورت انجام می‌شود و چگونه توانسته تا این حد موجب ارتقای کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا و منطقه شده است.

مشارکت بیشتر، موجب اقتدار مجلس می‌شود

فرماندار اهواز با تاکید بر لزوم برگزاری انتخابات باشکوه گفت: انتخابات سرنوشت‌سازی در پیش رو داریم و هر چه انتخابات با مشارکت بالاتری برگزار شود نشان‌دهنده اقتدار برگزیدگان و مجلس شورای اسلامی است در نتیجه موجب گره‌گشایی و رفع مشکلات کنونی کشور می‌شود.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم در انتخابات بیان کرد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، کارآمدی نظام و پای انقلاب بودن خود را نشان دادند و اکنون هم برای تعیین سرنوشت‌شان و برای نشان دادن این علامت به جهانیان حضور پرشوری پای صندوق‌های رای داشته باشند.

افزایش سه برابری رقابت برای کرسی‌های اهواز

موالی‌زاده با اشاره به متفاوت بودن انتخابات این دوره گفت: امسال رقابت در انتخابات به ویژه در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه بسیار بالاتر خواهد بود. در سال‌های گذشته رقابت برای هر کرسی حدود ۳۰ نفر بود و در این دوره به ۹۰ نفر رسیده است بنابراین میزان رقابت بسیار بالا است.

وی افزود: هر چه رقابت بالاتر باشد میزان مشارکت مردم نیز بیشتر می‌شود و در رقابت‌های تنگاتنگ، شور انتخاباتی و حضور مردم افزایش می‌یابد.

 

منبع: ایسنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب