چهار شنبه 02 اسفند 1402
زمان: 22
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

رئیس ستاد انتخابات خوزستان:

تمهیدات لازم برای اجرای انتخابات پرشور در خوزستان اندیشیده شده است

رئیس ستاد انتخابات خوزستان مردم را نقطه قوت نظام اسلامی در برابر دشمنان دانست و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان خوزستان اندیشیده شده است.

عبدالله افرازه شهاوند در نشست شورای هماهنگی مدیران حوزه مدیریت بحران استان خوزستان که امروز (٢ اسفندماه)  در هلال احمر خوزستان برگزار شد، اهمیت و جایگاه مشارکت و آخرین وضعیت انتخابات در استان را تشریح و بر لزوم هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های دولتی به ویژه ادارات عضو شورای مدیریت بحران استان خوزستان برای پشتیبانی از فرآیند برگزاری انتخابات تاکید کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و ادارات مکلفند در راستای افزایش مشارکت برنامه‌های تبیینی و فرهنگی را برای قشر کارمند و خانواده‌های آنان اجرا کنند، خاطرنشان کرد: سال گذشته دشمن با تبلیغات گسترده به دنبال تزریق حس یأس و ناامیدی در دل مردم بود اما ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی در ٢٢ بهمن ١۴٠١ و ١۴٠٢ با حضور پررنگ خود بر اهداف شوم دشمن مهر باطل زدند؛ به طور حتم در روز ١١ اسفندماه بار دیگر با حضور چند برابری مردم پای صندوق های رأی ضربه سنگینی بر پیکره دشمن خواهیم زد.

وی با بیان اینکه تأیید صلاحیت‌ها در این دوره از انتخابات به گونه‌ای بود که دشمن را خلع سلاح کرد، افزود: در این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شاهد حضور چهره‌های جوان و جدیدی از طیف‌های گوناگون سیاسی هستیم که حضور آنان سبب افزایش مشارکت خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان مردم را نقطه قوت نظام اسلامی در برابر دشمنان دانست و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان خوزستان اندیشیده شده است.

افرازه شهاوند با اشاره به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: هر کسی که مخاطب و حوزه اثرگذاری در راستای افزایش مشارکت دارد با تمام توان به میدان بیاید و در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری گام بردارد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در پایان تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت در جامعه را ضروری خواند و تصریح کرد: مجموعه‌های روابط عمومی و رسانه‌های استان موظفند دستاوردهای نظام را در جهت حس نشاط و ایجاد آگاهی در جامعه به اطلاع مردم برسانند.

 

منبع: ایسنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب