سه شنبه 08 اسفند 1402
زمان: 4
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

نامزد مجلس خبرگان رهبری در خوزستان:

مجلس خبرگان رهبری پیگیر مطالبات مردم از مسئولان باشد

نامزد مجلس خبرگان رهبری در خوزستان گفت: اعضای مجلس خبرگان از درد و رنج مردم مطلع هستند بنابراین باید مطالبات به حق مردم را به مسئولان بیان کنند.

آیت الله محسن حیدری در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام ماه مبارک شعبان بیان کرد: مجلس خبرگان رهبری می‌تواند به عنوان یک پشتوانه قوی در کنار ملت نقش آفرینی کرده و به عنوان حلقه وصل میان مردم و مسئولان باشد.

وی همراهی مجلس خبرگان و مردم را حلال بسیاری از مشکلات کنونی دانست و افزود: وقتی مردم در کنار اعضای مجلس خبرگان باشند در این صورت هیچ‌کس نمی‌تواند در مقابل مطالبه به حق آنها مقاومت کند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه حضور در انتخابات واجب عقلی و شرعی است گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی بنا به فتوای امام، اوجب واجبات است و مقدمه حفظ نظام، حضور مردم در صحنه انتخابات است.

این نامزد مجلس خبرگان رهبری در خوزستان با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، در معادلات جهانی و منطقه بسیار اثر گزار است اظهار کرد: امروز محوریت جبهه مقاومت برگرفته از جمهوری اسلامی بوده و هر چقدر نظام جمهوری اسلامی در صحنه جهانی مقتدرتر باشد، تاثیرگذاری آن در معادلات جهانی بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در استان خوزستان معادله عوض شده و طبق نظرسنجی‌ها، میزان رای دهندگان به مجلس خبرگان رهبری پنج درصد بیشتر از مجلس شورای اسلامی است که یکی از علل آن، آشنایی بیشتر مردم با مجلس خبرگان است.

آیت الله حیدری در ادامه به موضوع انتقال آب خورستان اشاره کرد و گفت: اولین طرح انتقال آب از کارون به فلات مرکزی در دوران پهلوی رقم خورد و بعد از پیروزی انقلاب نیز تونلی برای آبرسانی به رفسنجان و فضای سبز اصفهان احداث شد. مقام معظم رهبری در سال ۹۸ آخرین تیر خلاص را به طرح انتقال آب زدند و رسما دولت قبل را مکلف کردند که آبرسانی به فلات مرکزی از دریای عمان و خلیج فارس انجام شود.

وی در پایان به نحوه تبلیغات نامزدها در سطح شهر اشاره و بیان کرد: تبلیغات آنها باید به گونه ای باشد که حق الناس در آن رعایت شود.

بر اساس این گزارش ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یازدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایرنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب