سه شنبه 08 اسفند 1402
زمان: 23
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

جامعه ورزش خوزستان آماده حضور در انتخابات با یک مطالبه مشترک از مجلس دوازدهم

اعضای جامعه ورزش خوزستان هم که مانند دیگر اقشار آماده حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه هستند، معتقدند همه مردم و نیز جامعه ورزش باید پای صندوق های رای بروند تا حداکثری های متخصص وارد مجلس آینده شوند؛ افراد توانمندی که بتوانند در حل مشکلات ورزش این استان اقدامات تاثیرگذاری که در نهایت منجر به افزایش اعتبارات ورزش خوزستان و رفع خلاءهای موجود شود، انجام دهند.

از آن جا که دشمنان و بدخواهان ملت ایران تلاش می‌کنند تا دستاوردهای دولت و نظام اسلامی را تحت الشعاع قرار دهند و بذر یاس و ناامیدی را در دل مردم و جوانان ایران بکارند، حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

انتخاباتی که خود مردم نیز می دانند گذر از «حق رای» دردی از آن ها دوا نخواهد کرد و باید با آمدن پای صندوق های رای، کاندیداهایی را به مجلس برسانند که بتوانند در ادامه مسیر مجلس شرایط بهتری را برای آن ها رقم بزنند.

جامعه ورزش خوزستان نیز که از این مهم مستثنی نیست و به خوبی نیز بر اهیمت انتخابات پیش رو واقف است، با دعوت مردم به پای صندوق های رای، تاکید دارند جوانان و علاقه مندان به ورزش باید ۱۱ اسفندماه حماسه دیگری خلق کنند تا از این استان افرادی به بهارستان راه پیدا کنند که به دنبال چانه زنی برای مطالبات ورزشی های خوزستان و نیز افزایش اعتبارات ورزش استان باشند.

باید به افراد توانمند رای داده شود

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفندماه، گفت: اعتبارات ورزش با آنچه از ما به عنوان متولی ورزش در خوزستان انتظار دارند، متفاوت است و از آن جا که چانه ورزش را چه در اعتبارات و چه وضع قوانین و مقررات همیشه کوچک می بینند، با توجه به انتخابات پیش رو باید از کاندیداها مطالبه گر باشیم. ضمن این که تلاش کنیم به افراد توانمند رای بدهیم تا همین افراد بتوانند در مجلس جدید مشکلی از ورزش حل کنند؛ به طور مثال این که سالن های ورزشی به بخش خصوصی واگذار می‌شوند و با توجه به این که این موضوع در قالب یک بند قانونی است، حتما باید از نمایندگان بخواهیم که در مجلس آینده این ایراد و خلاء را برطرف کنند و به یاری ورزش بیایند.

حضور جامعه ورزش در انتخابات نماد اهمیت به کشور و سرنوشت خودمان است

همچنین زهرا کرم زاده مربی تیم ملی پارادو و میدانی به ایسنا، گفت: همان طور که جامعه ورزش همیشه نماد همدلی، وحدت، قهرمانی، پهلوانی و خلق وخوی اصالت ایرانی بوده و الگویی برای قشر نوجوان و جوان است، اکنون هم که انتخابات ۱۱ اسفند را در پیش داریم، حضور جامعه ورزش در انتخابات نماد اهمیت به کشور و سرنوشت خود و مردمان است. نباید یادمان برود که حضور ما نشانگر این است که خاک میهن برایمان خیلی مهم است و با حضورمان در انتخابات، افراد اصلح تر را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به مطالبه جامعه ورزش از مجلس آینده، ادامه داد: امیدوارم افرادی که وارد مجلس می شوند، نگاه شان به مجلس، نگاه به روان جامعه به ویژه استان خوزستان باشد. مردم خوزستان باتوجه به نداشتن مکان های تفریحی نیازمند اماکن ورزشی مناسب برای انجام فعالیت های ورزشی هستند. خوزستان یک استان زرخیر و نفت خیز است و نمایندگان مجلس باید توجه ویژه ای به اعتبارات ورزشی و نیز بحث ساخت و بازسازی اماکن ورزشی در خوزستان داشته باشند. انتظار ما این است که بودجه ورزش ایران بیش از سال های گذشته باشد و در این بین نیز توجه ویژه به استان خوزستان شود.

ردیف بوجه خاص برای ورزش خوزستان؛ مطالبه از مجلس آینده

همچنین سعید پویا از مدال‌آوران سابق دو و میدانی داخل سالن آسیا و دبیر هیات دو و میدانی خوزستان، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، اظهارکرد: در شرایط فعلی که دشمنان و رسانه های معاند در حال تلاش هستند که مردم پای صندوق های رای نروند باید به این مهم توجه داشته باشیم که چه ما پای صندوق های رای برویم و چه نرویم، انتخابات ۱۱ اسفندماه، ۲۹۲ کرسی مجلس را مشخص می کند. پس باید کاری کنیم تا افرادی وارد مجلس شوند که طبق نظر ما باشند که این مهم نیز فقط با رای دادن ما رقم می خورد. باید پای صندوق های رای برویم تا حداکثری ها با پشتوانه خود مردم وارد مجلس شوند و شاهد یک مجلس قوی باشیم و همین نمایندگان بتوانند چالش های ورزش را نیز برطرف کنند.

وی بیان کرد: همیشه بودجه های زیادی وارد ورزش می شود اما آنجا که باید نمایندگان صاحب نفوذ در مجلس برای نظارت بر این مهم باشد، بعضا نیست. پس باید رای بدهیم تا حداقلی ها کرسی نگیرند و حداکثری های متخصص وارد مجلس شوند. باید در همین زمینه برای رای دادن تحقیق کنیم تا نفرات شایسته و ولایت مدار را وارد مجلس کنیم.

پویات با شاره به مطالبه و انتظار جامعه ورزش خوزستان از مجلس آینده، گفت: مطالبه ما ردیف بودجه خاص برای ورزش این استان است.

وی همچنین عنوان کرد: اگر به دنبال دیپلماسی سیاسی و اقتصادی قوی هستیم، باید دیپلماسی ورزشی مان قوی باشد و اگر به دنبال این هستیم ایرانی ها به خود ببالند باید هر روز پرچم ایران در میادین ورزشی بین المللی به اهتزار دربیاید. همان طور که حضرت آقا فرمودند، «ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد». پس اگر ورزش ما قوی باشد در تمام میادین می‌توانیم اظهارنظر کنیم و چرا سلبریتی های ورزشی مان در دنیا تاثیرگذار نباشند؟ بنابراین اگر ورزش ما در دنیا قوی شود، از نظر سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نیز قوی خواهیم شد.

سمن‌ها در راستای استمرار خدمات خود نیازمند حمایت مجلس هستند

زینب سلمان زاده موسس سمن اجتماعی «پویش حرکت جاوید خوزستان» نیز به ایسنا، گفت: هدف نهایی هر فعالیتی رشد و تعالی انسان است و توسعه انسانی در جامعه بر هر امری مقدم است. در انتخابات هم مشارکت مردم از اصلی ترین ابزار یادگیری اجتماعی و رشد فردی است. به عنوان عضوی از یک‌نهاد مردمی، از هم وطنان عزیزم به ویژه جوانان دعوت می کنم تا با حضور پرشور خود در انتخابات، اقتدار ملی کشورمان را اثبات کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از نمایندگانی که با انتخاب مردم به مجلس راه پیدا می‌کنند نیز به عنوان یک جوان انتظار دارم در حوزه های مختلف مدیریتی و اجرایی از ظرفیت بالای سمن های مختلف استفاده کنند. سمن‌ها آن طور که باید تا کنون به رسمیت شناخته نشده اند و در راستای استمرار خدمات خود نیازمند حمایت مجلس شورای اسلامی و نمایندگان پارلمان هستند تا با تدوین قوانین، این تشکل‌های مردمی در جامعه به رسمیت شناخته شوند.

مجلس آینده نگاه ویژه‌ای به قشر جوان و ورزشکار داشته باشد

حمید زنگنه منش رییس هیات بوکس خوزستان نیز با بیان این که از جامعه ورزش استان درخواست دارم به صورت قاطعانه در انتخابات حضور داشته باشند، گفت: همان طور که در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردیم که پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم، ان شاءالله در ۱۱ اسفندماه نیز با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان از جمله آمریکا و اسراییل و ایادی کفر خواهیم زد و بار دیگر ثابت می کنیم هیچ چیزی مانع از حضور حماسی مردم ایران در صحنه های حساس و سرنوشت ساز نخواهد شد.

وی با اشاره به مطالبه جامعه ورزش از نمایندگان در مجلس آینده، عنوان کرد: از نمایندگان درخواست داریم قانون‌گذاری خوب و پیش بینی بودجه لازم را برای ورزش و به ویژه رشته های انفرادی داشته باشند. ضمن این که هوای جوانان و قشر ورزشکار را بیش از قبل داشته باشند زیرا نباید فراموش کنیم که این انقلاب زمانی پیروز شد که جوان پای کار بودند و در دفاع مقدس نیز بازهم جوانان در صحنه بودند و مطمئنا در آینده نیز همین جوانان پای کار نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند بود، پس باید در مجلس آینده نگاه ویژه تری به رفع مشکلات قشر جوان و نیز ورزشکاران صورت بگیرد و شرایط اشتغال جوانان و ورزشکاران فراهم شود.

 

منبع: ایسنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب