جمعه 11 اسفند 1402
زمان: 3
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان:

حضور پای صندوق‌های ‌رای‌، نشانه حمایت مردم از نظام است

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: یکی از کاربردترین راهبرد برای افزایش اقتدار، امنیت و گره گشایی مشکلات کشور، حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات است.
حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در نشست با شورای معاونان توسعه حل اختلاف خوزستان، با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: طبق قانون اساسی، مردم حق دارند سرنوشت خود را تعیین کنند به خصوص در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی که دارای جایگاه بسیار مهمی است و تاثیر مستقیم در سرنوشت مردم دارد.

وی افزود: از سوی دیگر شرکت در انتخابات تکلیف ما است زیرا نباید و نمی‌توانیم در خصوص مسائل کلان کشور و به کار گماردن مسئولان بی‌تفاوت باشیم. حضور مردم پای صندوق‌های رای نشان از حمایت مردمی از نظام و پشتوانه مشروعیت و مایه تقویت نظام است.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: انتخابات در ایران یک نعمت بزرگ الهی و به عنوان یک حق واجب شرعی و ملی است و حضور پرشور و گسترده مردم بصیر کشورمان در پای صندوق‌های رای، سبب عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی بیان کرد: دشمنان ایران و ملت ما همواره در تلاش هستند با جنگ روانی، دلسرد کردن مردم از نظام، بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب و مسئولان، القای ناکارآمدی نظام، ترویج شایعات و شبهات امنیتی، اقتصادی و ... و ناامیدی و عدم اعتماد به مسئولان، سبب تفرقه ملت و در نتیجه حضور بسیار کمرنگ مردم در انتخابات شوند اما به حول و قوه الهی، مردم ایران اسلامی با وجود همه هجمه‌های اجانب و همه مشکلات موجود، روز جمعه و در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بازهم حماسه‌ای ماندگار خواهند آفرید.

امانت بهبهانی گفت: از آحاد مردم، اعضای شوراهای حل اختلاف، بزرگان، سران عشایر و طوایف، نخبگان، فرهیختگان، تمامی اصناف و اقشار برای مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفند ماه سال جاری دعوت می‌کنم و این حضور با شکوه را نماد عزت و اقتدار کشور می‌دانیم.




منبع: ایسنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب