جمعه 11 اسفند 1402
زمان: 3
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

پیام دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندار خوزستان از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان در پیامی مشترک از مردم آگاه و باوفای استان برای شرکت پرشور و گسترده در انتخابات دعوت کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تبارک و تعالی: إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَیٰ أَهْلِهَا (نساء/۵۸)

نظام مقدس دینی برآمده از انقلاب اسلامی به زعامت احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت آیت‌الله العظمی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حاصل جانفشانی، ایثار و رشادت مردم شریف و متدین در سالیان متمادی و خون‌بهای ده‌ها هزار شهید گلگون‌کفن است؛ نظام مقدسی که به توفیق الهی و فداکاری ملت، برای نخستین بار طومار ذلت، وابستگی، تحقیر و سلطه بیگانگان را در هم پیچید و عزت، کرامت، استقلال و بالندگی را به ارمغان آورد؛ و اینک نسل کنونی امانتدار ودیعه‌ای است که حفظ آن را اوجب واجبات و اعظم فرایض فرموده‌اند و از مصادیق عینی و عملی حفظ نظام، حضور مردم در صحنه از جمله انتخابات است.

مردم عزیز و همیشه در صحنه خوزستان

امروز جمعه یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲، به حول و قوه الهی انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتخابات از آن جهت که با فطرت انتخاب گر انسان، همسویی و همخوانی دارد به خودی خود فرآیندی است میمون و مبارک و فرصتی است تا یک ملت به جای اینکه سرنوشت خود را به تصادف و شانس بسپارد، آستین همت بالازده و با آگاهی و شناخت، در سرنوشت خود دخالت نماید. فرصت خدمت همچون گوی غلتانی در میان برگزیدگان مردم، دست به دست می شود و این اصلی ترین ماحصل مردم سالاری است.

مردم شریف خوزستان، این سرزمین مقدس از آن شماست و عزت، سربلندی، شکوه و افتخار آن بستگی به همت والای شما دارد. اطمینان داریم این بار نیز مانند همه ادوار گذشته و حتی با شکوه تر از آنها در پای صندوق های رای حاضر خواهید شد و روح مطهر امام راحل و ارواح پاک شهیدان خصوصا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را خشنود می نمایید.

سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان 

 

منبع: ایسنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب