پنج شنبه 16 فروردین 1403
زمان: 19
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

عضو شورای شهر اهواز:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس به نابودی اسرائیل ختم می‌شود

عضو شورای شهر اهواز گفت: به طور قطع حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس به نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف ختم خواهد شد.

به گزارش هشت امروز؛ سیاوش محمودی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در اهواز بیان کرد: رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی در دستیابی به اهداف خود، تاکنون حدود ۳۳ هزار نفر را به شهادت رسانده و اکنون احساس خطر بسیار شدیدی می‌کند.

وی افزود: آنها به دلیل اینکه در فلسطین و غزه به اهداف خود نرسیدند کنسولگری ما در سوریه را بمباران کردند در صورتی که طبق کنوانسیون بین‌الملل سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها از مصونیت برخوردار هستند.

این عضو شورای شهر اهواز حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را نشان دهنده پشتیبانی آن‌ها از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف دانست و گفت: امروز آحاد مختلف مردم همیشه در صحنه و انقلابی اهواز در تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

وی افزود: اکنون به برکت مقاومت، علاوه بر رژیم جعلی صهیونیستی بلکه ارباب آمریکایی آن نیز رو به زوال است همچنین اتفاقات سیاسی اخیر در دنیا در حال عینیت و حقیقت بخشیدن به شعار جهانی مرگ بر آمریکا است.

محمودی گفت: امروز نسلی به خیابان ها آمده و فریاد مرگ بر اسرائیل و آمریکا سر می دهد که نه امام راحل و نه روزهای ابتدایی انقلاب را دیده است اما با این وجود جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می کند.



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب