دوشنبه 18 مرداد 1400
زمان: 18
دسته: خبر شهر
لینک کوتاه

دیدار سرپرست شهرداری اهواز با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز ، علیرضا عالی‌پور سرپرست شهرداری اهواز با آیت الله موسوی فردنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام موسوی فرد در این دیدار گفت: کار بزرگ پاداش بزرگ دارد و یک استان پر زحمت مانند خوزستان هم نیاز به کار بزرگ دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه شهر اهواز رشد چندانی نکرده و زیرساختهایش به شدت آسیب دیده و در حال آسیب است و اگر از ابتدا شهر با ضابطه رشد می کرد این مشکلات پیش نمی آمد.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: من همواره این نکته را به دوستان عرض کرده ام که کسی که مسئولیت شهرداری را به عهده می گیرد نباید پشت میز بنشیند و باید در کف میدان کار و تلاش قرار بگیرد و خود به تمام مشکلات شهر واقف باشد.

موسوی فرد خاطرنشان کرد: نباید مردم، مشکلات را به اطلاع شهردار برسانند بلکه شهردار قبل از شهروندان به مسائل آگاه باشد و این کار نیازمند برنامه ریزی است.

امام جمعه اهواز افزود: طرحها و پروژه هایی که در شهر اهواز آغاز شده مربوط به یک نفر نیست و نباید عقب افتاده یا بخوابند و باید تا زمان افتتاح یا بهره برداری پیگیری شده و از نظر مالی نیز تامین شوند.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب