سه شنبه 11 بهمن 1401
زمان: 10
دسته: کشاورزی
لینک کوتاه

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان در ستاد دهه فجر صنعت نیشکر:

نیشکر در جبهه اول مبارزه با استکبار است/ایجاد آرامش بزرگترین دستاورد صنعت نیشکر است

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با ایجاد اشتغال و تولید پایدار، در جبهه اول خودکفایی کشور و مبارزه با استکبار جهانی، محکم و استوار ایستاده است.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با ایجاد اشتغال و تولید پایدار، در جبهه اول خودکفایی کشور و مبارزه با استکبار جهانی، محکم و استوار ایستاده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این سخنان رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خوزستان در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر صنعت نیشکر است که امروز یکشنبه (9 بهمن‌ماه) با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت توسعه نیشکر، مدیران عامل، رؤسا و کارشناسان روابط‌عمومی‌ها کشت و صنعت‌ها و صنایع جانبی برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل علی‌نژاد خروجی کار و ارزیابی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی را مثبت ارزیابی کرد و ایجاد آرامش در این صنعت را بزرگترین دستاورد آن برشمرد.

وی در ادامه، به نشست اخیر با حسینی محراب استاندار جدید خوزستان اشاره و ارزیابی ایشان را از اقدامات صنعت نیشکر مثبت ارزیابی کرد و گفت، این شرکت به دلیل عملکرد مطلوب و مناسب، به الگویی مثال‌زدنی برای سایر شرکت‌ها تبدیل شده است.

جهاد تبیین و تعمیق بخشی مراسم‌های دهه فجر

مشاور مدیرعامل توسعه نیشکر در امور فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، بر جهاد تبیین و تعمیق‌بخشی مراسم‌های این ایام تاکید کرد و گفت، در کنار اجرای برنامه‌های شاد و مفرّح، باید حقیقت و گوهر ناب انقلاب اسلامی نیز نمایان کرد.

توجه ویژه به محتوای برنامه‌های دهه فجر، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی از دیگر محورهای سخنان رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان در این مراسم بود.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌نژاد در این باره افزود: حقیقت دهه فجر را باید تبیین کرد، حقیقت آن را آشکار نمود، عمق انقلاب اسلامی را باید دید و دستاوردهایش را به شکلی مناسب به مردم منتقل کرد.

مشاور مدیرعامل توسعه نیشکر در امور فرهنگی در پایان بیان داشت، انقلاب اسلامی، انقلابی جهانی است که مسیر دنیا را دچار تغییر و دگرگونی کرد؛ این دگرگونی تا آنجا بود که حتی مسیحیان نیز از این انقلاب احساس عزت و سربلندی کردند.



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب