یک شنبه 19 شهریور 1402
زمان: 15
دسته: کشاورزی
لینک کوتاه

در دومین روز از نمایشگاه هفته دولت صورت گرفت؛

بازدید استاندار خوزستان از دستاوردهای تولیدی و دانش‌بنیان صنعت نیشکر

در طول این بازدید، دکتر ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر به تشریح روند فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و محصولات تولیدی این شرکت پرداخت و گزارشی از آخرین دستاوردهای دانش‌بنیان این صنعت و همچنین پیشرفت صنایع پایین‌دستی ارائه کرد.

در دومین روز از نمایشگاه هفته دولت، علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان با همراهی دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از محصولات تولیدی و دستاوردهای دانش‌بنیان این شرکت بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در طول این بازدید، دکتر ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر به تشریح روند فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و محصولات تولیدی این شرکت پرداخت و گزارشی از آخرین دستاوردهای دانش‌بنیان این صنعت و همچنین پیشرفت صنایع پایین‌دستی ارائه کرد.

در حاشیه این بازدید، استاندار خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران حاضر در نمایشگاه هفته دولت، بر نقش همه حوزه‌های مختلف اعم از کشاورزی، نیشکر، شیلات، منابع طبیعی، پتروشیمی، حفاری، نفت و صنایع مختلف در استان اشاره و اظهار امیدواری کرد که همه با هم شاهد باشیم خوزستان، استانی پیشران در همه این حوزه‌ها باشد.

بر اساس این گزارش، شرکت توسعه نیشکر در سال مزیّن به رشد تولید، توانسته به موفقیّت‌های زیادی دست یابد و پیش‌بینی می‌شود مجموع تولید شکر در سال زراعی جاری تا پایان عملیات برداشت نیشکر به بیش از ۶۵۰ هزار تُن برسد.

نیشکر به تنهایی نیمی از محصولات زراعی خوزستان را تشکیل می‌دهد و از سوی دیگر صنعت نیشکر، در مجموع نیمی از شکر تولیدی کشور را نیز تامین می‌کند.

نمایشگاه «روایت خدمت» به مناسبت هفته دولت با شعار «وعده؛ وفا» روز سه‌شنبه (هفتم شهریورماه) با حضور مسئولین استانی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز آغاز به‌کار کرد. صنعت نیشکر با حضور در این نمایشگاه، آخرین محصولات تولیدی و دستاوردهای دانش‌بنیان خود را به نمایش گذاشت.

این نمایشگاه تا پنج‌شنبه (نهم شهریورماه) در نمایشگاه بین‌المللی اهواز دایر است.



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب