دوشنبه 27 شهریور 1402
زمان: 18
دسته: کشاورزی
لینک کوتاه

مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی تولید روستایی ایثارگران استان خوزستان (ایثارگران طرح جفیر) گفت:

سود جویان خواسته‌های بحق ایثارگران طرح جفیر را به انحراف حاشیه نکشند

مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی تولید روستایی ایثارگران استان خوزستان (ایثارگران طرح جفیر) گفت: برخی از سودجویان و فرصت‌طلبان قصد دارند با منحرف کردن مطالبات ایثارگران، حقوق آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهند.
هشت امروز: غلامرضا حداد بهمیی در گفت‌وگو با خبرنگار رخدادخوزستان تصریح کرد: ایثارگران طرح 40هزار هکتاری جفیر به دنبال مطالبه حقوق مالکیت اراضی واگذار شده به آن‌ها پس از ۲۸ سال و تعیین تکلیف اسناد آن هستند. اما متأسفانه برخی از سودجویان و فرصت‌طلبان قصد دارند با منحرف کردن مطالبات ایثارگران، حقوق آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهند.
 
حداد بهمیی افزود: اعضای شرکت تعاونی ۱۶ گانه جفیر به صورت خودجوش در سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان گردهم آمدند تا با حمایت دکتر پریچهر رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص پیگیری و انعکاس مشکلات ایثارگران، مسئله را حل کنند.
 
مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی تولید روستایی ایثارگران استان خوزستان، از حمایت مدیران دلسوز و پیگیری‌های حاکم شرع و مسئولین امور اراضی و رییس سازمان تشکر کرد و از فرصت‌طلبان و سودجویان که مطالبات به حق ایثارگران را منحرف می‌کنند، اعتراض خود را اعلام کرد.
 
همچنین، ایشان از افرادی که با حرکات نامناسب و تفرقه‌افکن، هدف پایمال کردن حقوق حقه‌ایثارگران هستند، هشدار داد و بیان کرد که در صورت نیاز، از حق طرح دعوی در محاکم قضایی استفاده خواهد کرد.
 
 
حداد بهمیی تصریح کرد: هدف ایثارگران، تعیین تکلیف مالکیت اراضی تعاونی های خود و اجرایی کارهای زیر بنایی در این اراضی جهت کسب وزرع و توسعه پایدار بخش کشاورزی است. در این راستا، ایشان از استاندار محترم، مهندس سجادی مشاور استاندار و دکتر پریچهر رییس سازمان جهاد کشاورزی و حاکم شرع جهت حمایت و رهنمود هایی که به ایثارگران دارند، خواستار تعیین و تکلیف وضعیت صدور اسناد این اراضی شدند.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب