سه شنبه 24 مرداد 1402
زمان: 12
دسته: کشاورزی
لینک کوتاه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر:

پیوند هنر و نیشکر عمیق و ناگسستنی است/ نی و نیشکر در فرهنگ و ادبیات ریشه دارند/ صنعت نیشکر عامل توسعه بیشتر مناطق پیرامونی است

به گفته علی بهرامی، نی، شکر و نیشکر در شعر و ادبیات از بسامد بالایی برخوردار است و همین پیوند می‌تواند عاملی برای تعامل بیش از پیش صنعت نیشکر و اهالی فرهنگ و رسانه باشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر از تعامل و همراهی کشت و صنعت نیشکر امام خمینی‌(ره) با خبرنگاران و اهالی فرهنگ و رسانه قدردانی کرد و ظرفیت‌های صنعت نیشکر را در خاورمیانه کم‌نظیر دانست.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، علی بهرامی چهارشنبه (۱۸ مردادماه) در حاشیه بازدید خبرنگاران شهرستان شوشتر از صنایع پایین‌دستی کشت و صنعت نیشکر امام خمینی‌(ره)، پیوند میان هنر و نیشکر را عمیق و ناگسستنی دانست که ریشه در ادبیات و فرهنگ ایران اسلامی دارد.

به گفته او، نی، شکر و نیشکر در شعر و ادبیات از بسامد بالایی برخوردار است و همین پیوند می‌تواند عاملی برای تعامل بیش از پیش صنعت نیشکر و اهالی فرهنگ و رسانه باشد.

حرکت به سمت توسعه و آبادانی

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در ادامه به ظرفیت‌های بالای کشت و صنعت نیشکر امام خمینی‌(ره) اشاره کرد و گفت، این ظرفیت‌ها هم در حوزه اشتغال و هم در حوزه رونق اقتصادی می‌تواند شهرستان شوشتر و مناطق پیرامونی را به سمت توسعه و آبادانی رهنمون سازد.

بهرامی ضمن اشاره به بازدید خبرنگاران از صنایع پایین‌دستی نیشکر، توضیح داد که این‌گونه نشست‌ها و بازدیدها گامی در راستای جهاد تبیین است که سبب آگاهی مردم را از اقدامات صورت گرفته و روند توسعه منطقه می‌شود.

بر اساس این گزارش، به مناسبت روز خبرنگار، اهالی فرهنگ و رسانه ضمن بازدید از صنایع پایین‌دستی کشت و صنعت نیشکر امام خمینی‌(ره)، در نشست خبری مدیرعامل این شرکت حضور یافتند و مورد تقدیر قرار گرفتند.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب