شنبه 18 شهریور 1402
زمان: 17
دسته: کشاورزی
لینک کوتاه

برنامه‌ریزی آموزشی برای کشاورزان به منظور بهبود تولید محصولات

رییس اتاق اصناف کشاورزی شهرستان اهواز مرکز استان گفت: در دومین جشنواره برداشت خرما در روستای مگطوع، تمام نخلداران تولید خود را به نمایش گذاشتند و با هدف جلب توجه مسئولین به رشد کشاورزی، به ارائه خدمات اتاق اصناف کشاورزی برای افزایش تولید و اشتغال پرداختند.
هشت امروز، فاضل نیسی، روز جمعه ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ در حاشیه دومین جشنواره برداشت خرما روستایی مگطوع اهواز اظهار کرد: در بخش اسماعیلیه روستای مگطوع، دومین جشنواره خرما را با همت اتاق اصناف کشاورزی و بخشداری مرکز اسماعیلیه، برگزار شد. در این جشنواره، تمام نخلداران تولید خود را عرضه کردند.
 
وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، جلب توجه مسئولین به رشد کشاورزی در این منطقه و افزایش تولید و اشتغال در این بخش است.
 
نیسی اظهار کرد: کمک دولت در این بخش امری ضروری است. بسیاری از کشاورزان به تسهیلات کم بهره و همکاری با سازمان‌ها نیاز دارند تا بتوانند تولید خود را افزایش دهند و رونق یابند.
 
وی بیان کرد: در این جشنواره، نخل‌هایی که پدران ما بدون هیچ کمکی توانستند اینجا را آباد کنند، تولید می‌شوند و به شهر و کل کشور ارسال می‌شود. جوانان نیز اینجا به خدمت دولت می‌پردازند.
 
او افزود: اتاق اصناف کشاورزی در تولید تلاش می‌کند تا با آموزش‌هایی که برای کشاورزان در آینده برگزار خواهیم کرد، تولید بهتری داشته باشیم. جشنواره خرما یکی از تلاش های این اتاق در این زمینه است و ما آماده‌ایم بهترین خدمات را برای کشاورزان ارائه دهیم.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب